luni, 7 septembrie 2015

Noua Dreaptă vrea micro-moschee

Câțiva reprezentanți ai celei mai obscure asociații, colaboratori ai găștilor finanțate de Soros prin intermediul unor așa-ziși ofițeri de informații ce activează in serviciile românești, din ăia cu IQ-ul praf(e nevoie și din ăștia!), s-au intalnit la o șuetă. Unde? Evident, intr-un birt din centrul Bucureștiului. Vară, miljocul lunii iulie, cald, atmosferă sufocantă, lipsă neuroni. Subiect: banner-strangerea de cash pentru a contracara la vrajeală construcția de moschei și strângerea de semnături pentru partid. După mai multe beri și tot atâtea discuții băieții au decis: nu vrem mega-moschee in București!
"Doar in București, că în restul țării este permis. La noi in București vrem moschee, dar să fie micro, micro-moschee! Ați înțeles? Vrem ceva mic!" spuse unul dintre băieții de la masă.

Priviți fotografia de mai sus si studiați cu atenție mesajul.
Cu ocazia manifestării băieții au profitat de ocazie și au mai strâns câteva semnături pentru partid. Participanții au semnat nu pentru interzicerea construirii nu știu cărei mega-moschei, ci pentru apariția noii formațiuni politice pe care golanii din ND vor să o înființeze.


Un comentariu:

  1. Ce nu sti tu camarad moldovean iti spun eu ca am fost acolo: 1. Crestinii si presa au fost indusi in eroare, publicitatea s-a facut ca Asociatia Sf.Ilie organizeaza eventu, nu Nd.
    2. Langa moscheie se planuieste un mare templu masonic, cu teren 2200mp concesionati marii loji si proiect aprobat, 4 etaje, restaurant, OP si nod informatic propriu si tot dichisul. Eu le-am spus camarazilor mei fosti dar Sven a schimbat rpd subiextul si nici la microfon nu s-a zis nika, sa stie si poporul prezent. Sper macar la camera sa se fi vazut pancarda mea. TLC si libertate pt Adi!

    RăspundețiȘtergere